Optikos centras > 4 gudrybės apsaugoti akims, kurias turėtų žinoti kompiuterių vartotojai

4 gudrybės apsaugoti akims, kurias turėtų žinoti kompiuterių vartotojai

Pagal Hope Speak
Jei visą dieną dirbsite su kompiuteriu, jūsų akys bus miglotos arba pavargusios, o dienos pabaigoje gali netgi pradėti skaudėti galvą. Šie simptomai yra labai dažni kompiuterių vartotojams ir šiuo metu vadinami kompiuterinio regėjimo sindromu. Remiantis kai kuriais duomenimis, apie 60% gyventojų turi šiuos simptomus. Kompiuterio regos sindromas gali atsirasti ne tik žmonėms, kurie visą dieną dirba prie kompiuterio, bet ir tiems, kurie kelias valandas žiūri į ekranus, pavyzdžiui, mobiliuosius telefonus, televizoriaus ekranus ar planšetinius kompiuterius
Pasak kai kurių ekspertų, yra keletas paprastų dalykų, kurie gali mums padėti sumažinti šio sindromo atsiradimo riziką dirbant su kompiuteriu. Pateiksime keturis patarimus, kurie padės pagerinti jūsų akių sveikatą.
Naudokite didesnio dydžio šriftą
Žvelgiant į mažą teksto dydį, jūsų akys bus priverstos sunkiai dirbti, todėl turėsite arčiau sėdėti prie ekrano. Dėl to atsiranda daugybė problemų, pvz., pavargę akys, galvos skausmas ir kai kurie kiti. Padidinus šrifto dydį ir kontrasto lygį ekrane, ekranas bus geriau matomas.
Mirksėkite
Žiūrit į ekraną, daugelis iš mūsų pamiršta mirksėti ir todėl mūsų akys po kurio laiko išdžiūsta. Dirbant su kompiuteriu mes turime mirksėjimą padaryti įpročiu. Taip pat galima naudoti akių lašus, kurie yra paprastas ir patogus būdas išvengti akių išdžiūvimo.
Ekrano reguliavimas
Spinduliuojanti šviesa iš kompiuterio ekrano gali išvarginti akis ir sukelti šalutinį poveikį nervų sistemai. Jei praleidžiate per daug laiko kompiuteriuose, reguliuokite ekrano apšvietimą, kad sumažintumėte ryškumą arba naudokite ekrano plėvelę.
20-20-20 principas
Praėjus maždaug 20 minučių, atsitraukite nuo ekrano apie 20 sekundžių ir pažvelkite į tolį maždaug per 20 pėdų (maždaug 6 metrai). Jūsų akys turi raumenis, padedančius joms judėti ir sutelkti į kažką dėmesį. Tačiau, jei ilgą laiką žiūrėsime į ekraną tuo pačiu atstumu, šie akių raumenys pavargs ir taps vis mažiau aktyvūs, lavinkime juos.